maandag 23 januari 2012

volgende Villa7

De volgende Villa7 avond staat gepland voor de woensdagavond 22 februari. We proberen elke 5 weken bijelkaar te komen, maar door een afmelding is het deze keer weer na 6 weken. Hopelijk hebben we weer een paar 'projekten' af en kunnen ze geshowd worden.

Ik ben zelf erg druk met bestellingen voor de winkel (www.villa-vera.nl/) dus niet zo productief in de privé wereld. Wat nog op de planning staat voor mezelf: twee stoere tassen zoals voor mijn neefje maar dan voor de kindjes van een collega, nieuwe kussenhoezen voor op mijn bank, omtrek maken voor een bankje, kastje verven op Vera haar kamer, lijstjes wit spuiten, betere hoes maken voor mijn I-phone, een nóg betere hoes maken voor de HTC van een collega, de béste hoes maken voor mijn man zijn I-phone, supergroot memobord maken voor de kinderkamers, en zo zijn er nog wel meer, teveel om op te noemen.